مقاله‌های خبری

چگونه دستیاران مجازی، هدست VR و اپ‌ استور، فن‌آوری خودرو‌ها را تغییر می‌دهند؟

شانگ‌هاي (CNN Business) در اين هفته همه چیز را در یکی از برترين کنفرانس‌های فن‌آوری خودرو‌ها در چین ارائه داده است.

نمایشگاه  Consumer Electronics Show در شانگ‌های بیش از ۸۰ شرکت فن‌آوری خودرو را به نمايش گذاشت .

اين همايش دوتا از شش سالن کنفرانس را پر کرد . همچنین در گردهمایی سالانه بزرگ‌ترین گروه محصول را به خود اختصاص داد.

فن‌آوری خودرو‌ها :

چین بزرگ‌ترین بازار خودرو را دارد، به طور محض اين بازار گاهي شلوغ‌ترين بازار فروش نيز است.

مدیران اجرایی می‌گویند که در سال‌های اخیر، رقابت شدیدی بین شرکت‌های نوپا و برنامه‌های محبوب تلفن همراه مانند Tencent’s ( TCEHY ) WeChat باعث شده كه:

مشتریان چینی در مورد آنچه که در خودروهای خود می‌خواهند بيشتر اطلاعات داشته باشند.

استارت آپ آلمانی هولورید (Holoride) ابتدا به عنوان مون‌شات در آئودی (Audi) (AUDVF) ایجاد شد .

در ماه ژانویه از شرکت خودروسازی خارج شد، می‌خواهد واقعیت مجازی را به صورت دور از انتظار بيان كند.

vehicle
vehicle

نیلز ولنی (Nils Wollny,)، مدیرعامل این شرکت مي‌گويد:

به جای ارائه خدمات به رانندگان، شرکت قصد دارد” زمان ترانزیت  را به زمان ارزشمند برای مسافران تبدیل کند”.

وی به CNN Business گفت:

“در حال حاضر مسافران زمان زيادي را در خودرو صرف مي‌كنند و تولید کنندگان خودرو در گذشته به خوبی به مسافرین نپرداخته بودند. چون تمام تمركزشان روي راننده بود. این جایی است که ما شروع کردیم”.

هولورید (Holoride)، در حال ساختن یک نرم افزار برای بررسي محتوایVR  (دستيار مجازي) است .

این دستیار مجازی برای حرکت با ماشین طراحی شده‌است.

متن کامل منبع

مشاهده بیشتر

شهربانو صادقی گورجی

شهربانو صادقی گورجی هستم. کارشناس ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی. قصد دارم تجربیات ۲۰ ساله خودم رو در حوزه مهارت‌های سواد اطلاعاتی و جستجو و بازیابی منابع به دانشجویان و پژوهشگران منتقل کنم. امید است با تجهیز به مهارت‌های دانشی، زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان رقم بزنیم و جامعه دلخواهی را بسازیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا